Aug 14, 2014

Promosi - MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E





Mengalami masalah kulit yang berpanjangan? Kulit kusam dan tidak bermaya? 
Masalah jerawat dan jeragat Malu untuk keluar kerana parut jerawat?

memperkenalkan
MyShine GlutaGen® Berries ++ Vitamin E

“Menyerlahkan Kejelitaan, Keceriaan & Kelansingan”

Gabungan anugerah Pencipta Alam, Glutathion, Collagen dan Pati perbagai buah Beri yang ditambah dengan limpahan Vitamin E dan perbagai nutrisi untuk memperbaharui, mempermuda dan melindungi system pertahanan badan untuk kesihatan yang hebat, awet muda serta menyerlahkan kejelitaan, keceriaan dan kelansingan.

Khasiat GlutaGen® Berries ++ Vitamin E
untuk Kecantikan, Kesihatan, Bentuk Badan Yang Ideal

• Mencegah kedutan dan kekenduran kulit

• Mengindahkan struktur kulit dan meningkatkan keanjalanya secara menyeluruh

• Meningkatkan kelembapan semulajadi kulit dan menyerikan wajah

• Memutihkan kulit dikeseluruhan badan agar kelihatan lebih cerah dan gebu

• Mengecilkan liang roma (pores) dan mencegah tumit kaki daripada merekah

• Mengurangkan jeragat, tompok² hitam dan warna kulit tidak sekata

• Meningkatkan kualiti kesihatan rambut dan kuku

• Mencegah katarak, mata yang lebih sihat dan bersinar setia hari

• Menguatkan lagi sendi, ligament dan tendon

• Meransang system immun dan mencegah kanser

• Susuk tubuh yang lebih menarik

Mengawal berat badan

Membuang toksin dalam badan

Meningkatkan kadar metabolisme badan

Memberikan rasa kenyang

Mengawal nafsu makan.

GlutaGen® Berries ++ Vitamin E - Sihat & Ceria

Tiada lemak & tiada kolestrol

Tiada perisa tiruan, bahan awet dan pewarna serta bahan kimia

Myshine GlutaGen® Berries mengandungi bahan semulajadi yang akan menjadikan anda bertambah cantik menerusi kesihatan yang seimbang.


Jom Dapatkan Harga Promosi Produk 
MyShine GlutaGen Berries ++ Vit E.

Mulai 1/6/2014 - 31/8/2014.
Pembelian 2B Produk GlutaGen Berries ++ Vit E hanya RM300 Sahaja. Harga Asal RM396. JIMAT Rm96.
Jangan lepaskan peluang.

Hubungi
Azizah Bt Mohamed Ali Piah 
De Iras Zie Beauty 
Lot G-19, Ground Floor 
Anggerik Mall 
No. 5, Jln. 14/8, 
Seksyen 14 
40000 Shah Alam, 
Selangor Darul Ehsan
Tel :013-3456250 / 012-2216093 www.myshine-glutagen.blogspot.com
www.deirasziebeauty.blogspot.com




RADIANCE SIGNATURE WHITENING & GLOWING SERIES



Harga RM 180 / 20 Sachet

► Seringkali ingin mencuba produk collagen Tapi TAK DAK HASIL?

► Kerja pagi balik petang, badan LETIH, rumahtangga TAK TERURUS sering tak dapat Penuhi KEINGINAN SUAMI?

► Darah Tinggi, Kencing Manis, Resdung, Jerawat,Parut Jerawat & Kulit KASAR macam PAPAN LAPIS semuanya MERUNSINGKAN anda..STRESS !!!

► KULIT KUSAM, umur 30 dah macam makcik 45 TAHUN…uuu…sedihnya..

► Anda berkahwin tp hingga sekarang TIADA HASIL ..utk mendapatkan ZURIAT..

► Anda wanita sering menghadapi masalah senggugut...period yang tidak TERATUR..

► Letih & Lesu kerja byk di tempat kerja ?? 

✿ JANGAN SEDIH, BIAR KAMI SETTLEKAN MASALAH ANDA ✿

Jom try RADIANCE SIGNATURE WHITENING & GLOWING SERIES yang merupakan produk kolagen berkualiti tinggi yang boleh memulihkan masalah kulit anda dan menjadikan ia lebih cerah seawal 3 hari penggunaan. Juga berasaskan makanan sunnah seperti madu, kurma, kismis & delima mampu memberi anda tenaga sepanjang hari.

► Ibu Mengandung pun BOLEH AMALKAN tau

Sebenarnya, produk ni tak sama macam produk2 yang ada di pasaran. Kami bangga kerana BERJAYA MENGHASILKAN produk RADIANCE SIGNATURE WHITENING & GLOWING SERIES NI... Rasa mixfruits u olls... masam2 manis gitu... yg pasti,, MEMANG SEDAP !! Tak cukup 1 sachet ok ! .. 

Yang BESTnya Produk Radiance ni berasaskan pemakanan SUNNAH dan mempunyai pelbagai khasiat. Antara bahan2 nya :-

✿ BUAH DELIMA
✿ KURMA
✿ MADU
✿ HIGH GRED PURE COLLAGEN
✿ VITAMIN C
✿ VITAMIN E
✿ PURA SWEET
✿ RO WATER
✿ CITRIC ACID

Kecantikan:

. Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
. Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
. Menjadikan kulit glowing secara natural.
. Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
. Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
. Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
. Menghilangkan sel kulit mati.
. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
. Menghilangkan jeragat.
. Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
. Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
. Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
. Mengecilkan pori-pori.


Kesihatan:
. Anti kanser.
. Menstabilkan tekanan darah.
. Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
. Merawat ekzema.
. Merawat imsonia.
. Merawat resdung.
. Merawat penyakit kencing manis.
. Merawat dan mencegah kanser payudara.
. Merawat dan mencuci buah pinggang.
. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
. Bertindak sebagai Anti-Body.
. Memberikan tenaga serta merta.
. Memberikan tidur yang nyenyak.
. Merawat keputihan pada alat sulit wanita.
. Menegang dan menganjalkan payudara.
. Merapatkan alat sulit wanita yang longgar.
. Merawat rambut gugur dan tidak bermaya.
. Melawaskan pembuangan.
. Meningkatkan daya ingatan.
. Serta mempunyai 1001 khasiat lain.

Bentuk Badan Yang IDEAL : 

. Mengawal berat badan.
. Membuang toksin dalam badan.
. Meningkatkan kadar metabolisme badan.
. Memberikan rasa kenyang.
. Mengawal nafsu makan.

Kesan dapat dilihat SEAWAL 3 hari

Radiance Signature™ juga.

. Mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima.
. Dalam bentuk sachet yang mudah dibawa. (boleh letak dalam bag :))
. Boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu.
. Sesuai untuk mereka yang mengidap diabetis dan kencing manis.
. Mengandungi ramuan dan kandungi aktif.
. 100% natural base.
. Tanpa Sapuan.
. Tanpa Bahan Terlarang.
. 100% Natural Base.
. Produk berstatus GMP
. Mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia - KKM
. Mendapat Kelulusan HALAL
. Produk Selamat & Berkesan

Cara Pemakanan:

-Hanya koyak dan minum.

-Hanya perlukan 1-2 sachet 1 hari untuk kesan dan rawatan terbaik.

-1 sachet di waktu malam sebelum tidur.

Kesan Terbaik:
-1 sachet pada waktu malam sebelum tidur.
( LEBIH EFFECTIVE, LEBIHAN SAPU KE MUKA,PARUT & DARK CIRCLE INSYAALLAH HILANG. MUKA AKAN RASA TEGANG)
-1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast

Nota:
. Untuk kesan yang cepat dan optimum dinasihatkan tidak mengambil kafein & alcohol.
. Minum air yang banyak.

Proses:
1. Merawat dalaman badan terlebih dahulu sekirannya dalaman badan mempunyai masalah.
2. Merawat dan menggantikan sel kulit mati.
3. Menambah kandungan kolagen dalam badan.
4. Menjadikan kulit cerah dan gebu secara sekata.

* Perubahan setiap orang berbeza.
* Kesan cepat atau lambat bergantung kepada genetik & hormon individu.



Dinasihatkan customer supaya minum air yang banyak. At least 8 gelas sehari, lebih kurang 3 liter air kosong. Jangan. Jangan. Jangan. Jangan air bikarbonat,air sirup,air teh, etc..Nangis Inash nanti dengar korang semua minum air manis. Bila ambil supplement apa-apa pun, automatik kebanyakan akan rasa haus. Air kosong itu penting  sebab nak cycle supplement ini. Pentingnya Air.

Maintain pengambilan apa-apa supplement adalah kunci kepada kejayaan memperolehi kesihatan yang baik dan kulit yang cantik. Tak boleh hangat-hangat tahi ayam tau. Kalau bulan-bulan berikutnya rezeki kurang, ambil supplement yang lebih murah. Janji pengambilan supplement itu penting day by day. Sebab pemakanan harian kita kini sangatlah tidak berkhasiat. Ini adalah langkah kesihatan yang unggul. :) Unggul tau.. Sihat,Ceria dan Bahagia.

Pengambilan Radiance Signature™ Whitening & Glowing sangat berbaloi bagi anda yang perlukan Kesihatan,Kecantikan,Bentuk Badan yang IDEAL dalam 1 supplement. Kesan seawal 3 hari uol!! Testimoni beratus-ratus. Di entry ni sebahagian sahaja. Haaaa… Laju sikit order tu….

TESTIMONI PELANGGAN 


BERMINAT?? CEPAT2 CALL/SMS/WHATS APP
De Iras Zie Beauty  013-3456250 / 012-2216093

ATAU TERUS DATANG KEDAI

De Iras Zie Beauty
Lot G-19, Ground Floor, Anggerik Mall
Jalan 14/8, Seksyen 14
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Tel 013-3456250 / 012-2216093
deirasziebeauty@gmail.com

Aug 13, 2014

D'TRIM - OBESITY SOLUTION



D'TRIM - OBESITY SOLUTION
30 CAPS-30 HARI
MADE IN USA

HARGA RM 70(SM)/ RM 80(SS)

Dtrim ada 30 biji kapsul dalam 1 botol utk 30 hari pengambilan.
1 biji sblm sarapan pagi. Kalau gastrik ambil 1 biji slps sarapan.
Rumusan ekstrak dari buah2an dan tumbuhan semulajadi. Tiada kesan sampingan. Langsing dgn sihat & lawas pembuangan. Tiada cirit


KEISTIMEWAAN DTRIM:
1 - 7 Hari: -
* Otot-otot mula melembut
* Lemak badan mula terbakar
* Tingkat keyakinan untuk menurunkan berat badan.
7 - 15 Hari:-
* Lemak badan terbakar dengan banyak.
* Berat badan mula turun.
* Pengurangan saiz di pinggang, perut dan bahagian punggung.
1 Bulan:-
* Bentuk badan dan kulit kelihatan menawan dan menarik.
* Badan jadi langsing dan nampak "sexy".
* Berat badan turun dengan ketara.

TesTimoni











BERMINAT?? CEPAT2 CALL/SMS/WHATS APP
De Iras Zie Beauty  013-3456250 / 012-2216093

ATAU TERUS DATANG KEDAI

De Iras Zie Beauty
Lot G-19, Ground Floor, Anggerik Mall
Jalan 14/8, Seksyen 14
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Tel 013-3456250 / 012-2216093
deirasziebeauty@gmail.com

Aug 7, 2014

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI


'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' bermanfaat untuk menguruskan badan dengan membakar lemak badan yang berlebihan dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah. Ia juga membantu dalam meningkat metabolisme serta berkesan membuang toksin daripada badan untuk menjadikan menjadikan kulit lebih putih, lembut dan berseri.

KEGUNAAN OVISPA    


OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  

menguruskan badan dengan membakar lemak badan yang berlebihan dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah. 

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  

membantu dalam meningkat metabolisme serta berkesan membuang toksin daripada badan untuk menjadikan menjadikan kulit lebih putih, lembut dan berseri.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI 

mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna. Kini anda boleh memakai apa sahaja dan bergaya dengan citarasa fesyen yang anda suka! 

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  

dihasilkan untuk memudahkan proses tersebut dengan cara yang senang ,selamat dan selesa dengan kaedah yang lebih baik dan sihat daripada liposuction atau lain-lain pembedahan kosmetik.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI  

kaya dengan protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama. 


GAMBAR OVISPA


Sekotak ada 10sachet Footmix + Sebotol Slimming Cream untuk 10hari.
Kotak Ovispa

10g dalam satu sachet Footmix .Dalam Footmix ini ada serbuk Ovispa + crystal bulat. 

100ml /botol slimming cream
Ini bukan untuk sapu, ini adalah untuk campur ke dalam air suam suhu 45celcius untuk rendam kaki ye :)




 LANGKAH-LANGKAH GUNA             

1) Masukkan satu pek 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' foot Mix, dan 5g ( satu sudu teh ) Krim 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam besen.

2) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 ° C. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

3) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

4) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

Nota: 
Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.

TESTIMONI  

Pada bulan June, kami menjemput Kak Huda test guna produk OVISPA -KURUS RENDAM KAKI , tengok apa Kak Huda bagitahu selepas guna OVISPA.

1st time Kak Huda tengok produk OVISPA -Kurus Rendam Kaki.
Kak Huda: "Betul ke ni?"

Timbang dulu sebelum guna OVISPA -KURUS RENDAM KAKI,
Berat: 62.30kg 

Mula-mula ,sediakan air suam yang bersuhu 45 celcius.

Taburkan Footmix OVISPA ke dalam air yang disediakan dulu.

Selepas itu tabur agak 2 sudu Slimming Cream OVISPA ke dalam air.

Kacau dulu sebelum guna.

Inilah bebola crystal yang dalam OVISPA footmix.

Ok,Kak Huda mula rendam kaki dalam campuran OVISPA,perlu tunggu 30min.

Kak Huda tengok magazine bila rendam kaki.
Relaxnya ~

Tengok !Berpeluh giler banyak!


Kak Huda dah test guna produk OVISPA ,rendam kaki dalam campuran OVISPA 30 min, dah berpeluh banyak tanpa exercise ! 30min saje dah turun 1kg ( 62.3kg --> 61.3kg )

Testi Kak Huda selepas guna OVISPA : 

Rasa pemindahan haba dari tapak kaki ke badan, berpeluh giler banyak macam exercise ! Lain kali lebih baik rendam kaki dengan Ovispa sebelum mandi ni ,badan dah basah sekarang. Badan rasa ringan dan muka rasa panas selepas guna!









Adakah anda salah seorang daripada kami?

1) Makan adalah kehidupan anda!

Suka makan berbagai jenis makanan dan manisan! Saya suka pakai pakaian yang singkat , fesyen bahagian pinggang yang rendah dan miniskirts! Tidak suka membazir setelah memakan berbagai jenis makanan ; tidak perlu membentulkan badan sewaktu berjalan! Tidak Perlu mengawal kuantiti makanan yang saya suka.
Suka tidur!

Tidur adalah kehidupan mewah, latihan dan aktiviti lasak bukan kehidupan saya. Berbaring dengan buku di tangan saya dan tertidur adalah perkara yang saya suka lakukan. Lemak badan mudah terkumpul dan saya memerlukan jalan keluar.

2) Badan selepas bersalin!

Melahirkan bayi adalah saat yang indah , sekarang kita memerlukan penetapan dan beberapa perubahan untuk kembali ke bentuk badan yang asal!

3) Ratu fesyen!

Bergaya adalah satu kewajipan, ia satu keperluan dan seni . Saya mempunyai permintaan yang tinggi bagi kesempurnaan bentuk badan dan kulit sempurna untuk memakai apa sahaja yang cantik.

4) Pertengahan umur!

Masa berlalu dengan pantas tetapi tidak lemak badan kita. Lemak pertengahan umur merebak di seluruh tangan, kaki, pinggang , perut dan abdomen. Kita tahu kita bukan mengandung.

5) Duduk dalam jangka yang lama!

Sesuai untuk golongan profesional yang bekerja keras seperti akauntan kewangan , perancang pengiklanan , pereka grafik, dan kakitangan pentadbiran yang menghabiskan satu pertiga daripada hari mereka duduk ketika bekerja. Kekurangan pergerakkan pasti salah satu punca obesiti.




Berjaya langsing hanya dalam 5 Langkah:

Langkah 1 : Penyerapan haba

Luangkan masa 30 minit untuk kehangatan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' setiap malam sebelum tidur. Dengan suhu air yang mencukupi , haba telah diselitkan dengan campuran rahsia kami dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'. Ia mengaktifkan dan memindahan haba serta tenaga ke dalam sel-sel badan , khususnya ke arah pengumpulan lemak melalui arah zon refleks kaki dalam badan.

Langkah ke 2: Transdermal

Bahan-bahan aktif dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' menghasilkan haba tambahan untuk dipindahkan melalui liang roma pada bahagian kaki dan tapak kaki sebagai persediaan untuk langkah seterusnya.

Langkah 3: Pembakaran Lemak

Bahan-bahan utama yang mencukupi dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ( Nuciferine dan Kafein Silane C)  akan memindahkan haba dan tenaga untuk mengaktifkan sel-sel badan untuk membakar lemak. Dalam keadaan ini lemak degil dalam badan akan dipecahkan kepada asid lemak bebas, juga akan memberi kemudahan untuk  membakar lemak dengan lebih teliti serta memberi pengalaman untuk menguruskan badan yang lebih berkesan.

Langkah 4: Membuang dan menyimpan

Dengan metabolisma yang meningkat semua cecair lemak dan toksin akan keluar dari badan maka pemulihan tisu rosak dan kolagen akan bermula. Ikan Protein Laut Dalam dan ekstrak Centella asiatica disediakn bagi membantu untuk memulihkan badan dengan serat elastik dan tisu kolagen untuk hasil pemutihan yang berpanjangan.



Langkah 5: Hasil kulit yang sempurna

'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' juga digabungkan untuk kesan pemutihan kulit yang komprehensif  melalui bahan campuran seperti (asid L- askorbik , derivatif Vitamin C , ekstrak Licorice, Ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan yang asasnya merupakan agen pemutihan kulit) berfungsi  untuk menghasilkan tenaga haba dari titik tengah ke kaki yang akan memberi kesan kulit yang lebih cerah dan lebih jelas.

OVISPA - KURUS RENDAM KAKI - Melansingkan dan memutihkan (Dua dalam Satu)

A) Rasa lebih ringan selepas 30 minit!

Bersedialah dan memulakan perjalanan dengan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' buat kali pertama! Kedua-dua kaki dan betis lebih merasa panas manakala suhu badan akan sedikit bertambah panas. Dalam 30minutes, akan berpeluh sekitar dada, belakang dan dahi menunjukkan titik pusat tindak balas telah terbuka sepenuhnya, ia membolehkan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' untuk bertindak semula jadi di seluruh badan. Berdiri dan berjalan-jalan rasa 20kg lebih ringan!

B) 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' diwaktu Malam , Langsing ketika Siang !

Kejutan di pagi hari dengan seluar yang lebih longgar ! Membayangkan sesuatu? Mengukur dengan menggunakan pita ukuran dan mendapati ukuran anda telah kurang 1cm! Dalam 7 hari, badan dengan mudah boleh kehilangan 5-10 kg, kaki anda akan 2-3 cm lebih langsing!

C) Bentuk badan yang Cantik & Kulit yang lebih cerah !

Penurunan berat badan antara 15-20kg di sekitar lengan, pinggang, pinggul dan saiz paha akan tampak lebih langsing. Cantik manis dengan kulit yang putih seperti bunga lili ! Pasti akan lebih cerah, lebih muda dan lebih mantap berseri-seri dengan daya tarikan ! Ucap selamat tinggal pada Kedutan dan Kulit Kasar seperti Oren!

D) Sihat, Ramping dengan Bentuk Dada yang Cantik!

Ramping dengan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' tidak akan mengurangkan saiz payudara anda. Sebaliknya berasa gembira untuk bentuk payudara yang mantap, punggung bulat, dan pinggang yang ramping! Apabila telah mendapat bentuk  badan ramping dan cantik, nikmati kehidupan anda tanpa fikir bentuk badan ramping akan kembali ke bentuk badan yang asal ! Memakai Potongan fesyen yang kecil, baju yang singkat dan miniskirts kini tiada lagi halangan ! Tiada lagi sembelit , pigmentasi kulit yang lebih cerah dan kitaran haid kembali normal.

Hari Pertama kurang 1cm, Hari ke-30 kurang 8 cm!! 

Dari segi Sains klasik perubatan Cina ada menganggap " kaki seperti akar kepada intipati ". 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' adalah gabungan rahsia yang memerlukan anggaran 45 ℃ air suam untuk mendapatkan manfaat sepenuhnya. Interaksi antara haba dan pengapungan air yang merangsang pergerakan zarah cecair adalah penting untuk tindak balas 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam badan melalui tapak kaki, yang menuju ke arah pigmentasi kulit dan sel-sel lemak. Semua lebihan yang tidak diingini akan dikeluarkan melalui proses perkumuhan cecair.

'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' telah diiktiraf dengan keputusan yang menakjubkan ke atas 120 juta wanita daripada 23 pusat kecantikan dan pelangsingan badan asas dari Hong Kong, Taiwan dan China. Pengurangan 1cm sekitar pinggang di malam! Dan hari ke-30 seseorang itu boleh menikmati kehidupan langsing dengan pengurangan 5-8 cm, iaitu saiz yang turun dari XXL ke L!




Pelangsingan yang tidak menentu adalah jenayah yang lebih besar daripada gemuk! 

I. Produk Perlansingan melalui pemakanan

Pemakanan produk perlansingan akan  diserap ke seluruh sistem badan sebelum mencapai sasaran pelangsingan kawasan yang diingini. Sebahagian daripada formula akan dibazirkan dan dicerna sebelum sampai ke destinasi yang disasarkan. Ia juga akan mengalami cirit-birit dicetuskan oleh metabolisma hati akan berpontensi menyebabkan kerosakan hati dan buah pinggang. 

II. Senaman

Senaman seperti berjoging, tekan-tubi, gelung hula dan lain-lain adalah sukar untuk dikekalkan dalam jangka masa panjang. Apabila berhenti bersenam, bentuk badan yang asal berkemungkinan akan kembali dengan lebih cepat. 

III. Terapi akupuntur

Memerlukan kekerapan dan jangka masa yang panjang ke pusat terapi tetapi hasil yang kurang memuaskan; kesan yang lambat dan kurang menyerlah, tidak boleh dilakukan dirumah kerana ia satu kaedah yang menyusahkan. 

IV. Sedut Lemak

Berisiko tinggi dengan kos yang tinggi; berpotensi boleh meninggalkan hasil estetika yang tidak dapat diterima akal selepas pembedahan kosmetik; bentuk badan yang asal akan kembali  dengan cepat jika tidak mengamalkan diet yang seimbang.


Ramuan Rahsia Ovispa Didedahkan !

- Nuciferine , catechin dan Gynostemma mengaktifkan enzim lipase dan mempercepatkan peredaran mikro kulit dan proses vena varikos ditingkatkan melalui kapilari darah untuk kesan peredaran darah yang stabil.

- Kafein silane adalah ejen aktif yang merangsang pertumbuhan semula enzim lipase , agar menghalang perkembangan sel-sel lemak dan mengubah lemak badan yang berlebihan kepada asid lemak bebas yang kemudiannya akan dikeluarkan dari badan melalui peredaran cecair.

- Protein ikan laut diperlukan untuk merangsang pertumbuhan fibroblast dan tisu penghubung semula serta melindungi serat elastik dan tisu kolagen.

- Centella asiatica menghasilkan serat elastik baru dan kolagen serta meningkatkan penjanaan semula tisu penghubung .

- L- asid askorbik menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah putih.

- Vitamin C derivatif menghalang penghasilan melanin dan menghapuskan melanin agar menghasilkan kulit yang lebih cerah.

- Licorice menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah dan putih.

- Intipati Mulberry menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah dan putih.

- Bahan Arbutin menghalang pengeluaran melanin dan mengurangkan pigmentasi untuk kulit yang lebih cerah dan putih.




Selepas Guna 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'

1. Abdomen yang Rata;

Perut buncit secara beransur-ansur mengecut dan serta rata. Abdomen rata akan mendedahkan bentuk buah dada mantap, penuh dan akan menampakkan bentuk sebenar tubuh wanita dari atas ke pinggang ke bawah ke kaki.

2. Saiz Pinggang Kecil;

Ia menyedihkan jika mempunyai saiz pinggang sebesar tong air. Badan seperti tidak berbentuk dan tidak menyerlah. 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' akan mengurankan berat badan dan mendedahkan bentuk pinggang yang ramping dan langsing dan ini akan membuat anda memulakan hari anda dengan rasa lebih feminin dan yakin!

3. Lengan yang kecil;

Mengurangkan beberapa ukuran sentimeter di sekitar lengan anda yang besar sekaligus mengurangkan kilogram berat badan anda! Menjelang musim panas yang akan datang, anda akan dapat memakai  baju tali singlet yang nipis, mendedahkan lengan anda yang panjang dan kurus. Akhirnya pandangan mata orang awam yang membuat anda merasa janggal akan berakhir dan berubah kepada mengagumi anda!

4. Kaki yang cantik; 

Selamat tinggal Kaki seperti gajah atau Kaki berbentuk lobak! Meryerlahkan diri anda dengan kaki baru yang cantik apabila memakai seluar jeans yang ketat, skirt pendek dan gaun. Sepasang kaki elegan ditentukan melalui bentuk yang cantik, dan ini adalah salah satu cara untuk menarik perhatian pasangan anda!

5. Kulit Putih dan Berseri ;

Kulit cerah, halus dan bersih akan memancarkan kesihatan yang mantap. Kurang kedutan dan pigmentasi pudar disebabkan oleh kehamilan, menyerlahkan kecantikan wanita. Pasangan anda berkata: Awak sentiasa cantik dan menarik sejak hari pertama kali kita berjumpa.



Dari segi Sains klasik perubatan Cina ada menganggap " kaki seperti akar kepada intipati ". 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' adalah gabungan rahsia yang memerlukan anggaran 45 ℃ air suam untuk mendapatkan manfaat sepenuhnya. Interaksi antara haba dan pengapungan air yang merangsang pergerakan zarah cecair adalah penting untuk tindak balas 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam badan melalui tapak kaki, yang menuju ke arah pigmentasi kulit dan sel-sel lemak. Semua lebihan yang tidak diingini akan dikeluarkan melalui proses perkumuhan cecair. 

'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' juga digabungkan untuk kesan pemutihan kulit yang komprehensif  melalui bahan campuran seperti (asid L- askorbik , derivatif Vitamin C , ekstrak Licorice, Ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan yang asasnya merupakan agen pemutihan kulit) berfungsi  untuk menghasilkan tenaga haba dari titik tengah ke kaki yang akan memberi kesan kulit yang lebih cerah dan lebih jelas. 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' Slimming kaya dengan Ikan Protein Laut Dalam dan ekstrak Centella asiatica disediakn bagi membantu untuk memulihkan badan dengan serat elastik dan tisu kolagen untuk hasil pemutihan yang berpanjangan. 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' Slimming menguruskan kaki dan badan bermanfaat untuk dengan membakar lemak dalam badan yang berlebihan ke dalam bentuk cecair dan menyediakan penghidratan untuk kulit serta mengawal peredaran darah. Ia juga membantu dalam meningkatkan metabolisme yang berkesan mengerluarkan toksin dari badan dan akan kulit lebih cerah, lebih lembut dan wajah yang berseri.



Penggunaan dan Penerangan

Nikmati kepuasan dan kehangatan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' Slimming pada waktu malam. Dengan suhu air yang mencukupi , haba telah diselitkan dengan campuran rahsia kami dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'. Ia mengaktifkan dan memindahan haba serta tenaga ke dalam sel-sel badan , khususnya ke arah pengumpulan lemak melalui arah zon reflesk kaki dalam badan.

Bahan-bahan aktif dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' menghasilkan haba tambahan untuk dipindahkan melalui liang roma pada bahagian kaki dan tapak kaki sebagai persediaan untuk langkah seterusnya.

Bahan-bahan utama yang mencukupi dalam 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ( Nuciferine dan Kafein Silane C)  akan memindahkan haba dan tenaga untuk mengaktifkan sel-sel badan untuk membakar lemak. Dalam keadaan ini lemak degil dalam badan akan dipecahkan kepada asid lemak bebas, juga akan memberi kemudahan untuk  membakar lemak dengan lebih teliti serta memberi pengalaman untuk menguruskan badan yang lebih berkesan.

Akhir sekali, Dengan metabolisma yang meningkat semua cecair lemak dan toksin akan keluar dari badan maka pemulihan tisu rosak dan kolagen akan bermula. Ikan Protein Laut Dalam dan ekstrak Centella asiatica disediakn bagi membantu untuk memulihkan badan dengan serat elastik dan tisu kolagen untuk hasil pemutihan yang berpanjangan.



Adakah terdapat sebarang kesan buruk ?

A: Tidak ada kesan sampingan yang buruk apabila menggunakan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' Slimming . Ia kaya dengan kebaikan semula jadi seperti Nuciferine , Catechin , Gynostemma , Centella asiatica , L- asid askorbik, derivatif Vitamin C, Mulberry Essence dan lain-lain ekstrak tumbuhan semula jadi. Ia mengaktifkan dan memindahan haba serta tenaga ke dalam sel-sel badan , khususnya ke arah pengumpulan lemak melalui arah zon refleks kaki dalam badan, dan akan disasarkan terus ke arah lemak terkumpul di sekeliling pinggang , perut, kaki dan tangan. Ia tidak akan menyebabkan cirit-birit dan tidak menyekat selera makan. Ia adalah semulajadi, sihat dan mudah untuk digunakan.

6 Faedah Menakjubkan menggunakan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'

1. Keselesaan Sama seperti sebuah Refleksologi Kaki Aromatik ;

'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' membentangkan kaedah menguruskan badan dengan cara baru yang paling selesa dan mewah. Selami dan menikmati kelonggaran yang hangat untuk spa kaki yang selesa semasa musim sejuk.

2. Keberkesanan Tinggi, Hasil yang Cepat;

Jangan memandang rendah keberkesanannya ! 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' adalah gabungan rahsia bertindak pantas melalui titik meridian kaki dan juga meningkatkan metabolisma dalam badan! Keputusan adalah lebih cepat dan lebih mudah untuk dicapai daripada kaedah konvensional !

3. Tahap 5 Bintang  untuk Kesihatan dan Keselamatan;

Tujuan utama untuk menguruskan badan adalah untuk menjadi sihat dan cantik. Dalam kebanyakan kes kesihatan lebih banyak berlaku dan tindak baik berlaku terutama apabila pil diet dimakan. 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' tidak akan memasuki perut, tidak akan mendatangkan mudarat dibahagian hati dan buah pinggang. Ia produk yang mesra dan layak diberi 5 Bintang penuh!

4. Kos berpatutan, Berkongsi adalah Keprihatinan

Satu mangkuk 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' boleh dikongsi antara pasangan suami dan isteri. Mereka boleh berkongsi samada satu tab atau bergilir-gilir, kedua-dua akan berkongsi keputusan yang sama. Berbaloi dengan sama nilai.

5. Mudah dengan 2 dalam 1 - Slimming & Whitening

Membaca buku dan mendengar muzik sambil menikmati spa kecantikan 2 dalam 1. Ia amat mudah dan tidak akan menganggu rutin harian anda! Hanya ingat untuk menyapu losyen pelembab selepas penggunaan 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI'dan akan secara beransur-ansur melihat kesan perubahan dalam diri anda!


Ingin tahu lebih tentang apa ni OVISPA - RENDAM KAKI, KURUS BADAN ? Inilah soalan yang biasanya pelanggan kami yang ingin tahu ye !

1) Rendam kaki, kurus seluruh badan? betul ke?

Ovispa membantu dalam meningkat metabolisme tubuh badan seseorang serta berkesan membuang toksin dan membakar lemak yang berlebihan. Dengan peningkatan metabolisme,peredaran darah akan menjadi lebih lancar seterusnya mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna.

Melalui tindakan sel meridian bahan aktif semulajadi seperti asid L- askorbik , Vitamin C , ekstrak Licorice, ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan asas yang lain sebagai bertindak sebagai agen pemutihan kulit untuk memusnahkan dan menghalang pengeluaran melanin kulit untuk kulit yang lebih cerah dan bersinar.Protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.

2) Cara penggunaan ovispa ?

i) Masukkan satu pek 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' foot Mix, dan 5g ( satu sudu teh ) Krim 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam besen.

ii) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 Celcius. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

iii) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

iv) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

Nota: Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.

3) Berapa hari pengguaan yang di sarankan?

Satu hari satu sachet untuk 30 hari tempoh percubaan!, namun begitu kesan penurunan berat bedan boleh dilihat selepas 10 hari penggunaan ovispa.

4) Bau Ovispa macam mana?

Ovispa berbau seperti herba kerana rumusan semulajadi herba-herba terpilih untuk tindak balas metabolisme yang hebat!

5) Perbezaan Ovispa dengan produk kurus yang lain?

Ovispa berbeza dengan produk yang lain dengan merangsangkan tindak balas metabolisme badan. Ovispa mampu merangsang dan meningkatkan metabolisma tubuh badan seseorang dengan rangsangan refleksology melalui kaki sehingga ke seluruh tubuh badan. Peningkatan metabolisme akan menyebabkan peredaran darah semakin lancar dan berkesan membuang toksin dan membakar lemak berlebihan.

6) Selamat ke? ada KKM ke? kulit sensitif boleh guna?

Ovispa di formulasi dari bahan-bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no rujukan NOT140603334K /NOT140603333K

Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif adalah disarankan mencuba 1 sachet dahulu untuk melihat tindak balas keseluruhan badan, kerana ovispa tidak memberi kesan sampingan. Namun begitu adalah dinasihatkan untuk mereka yang ingin menggunakan ovispa tidak mempunyai sebarang luka atau kudis di bahagian kaki untuk mengelakan sakit berlarutan.

7) Ibu mengandung & menyusukan anak boleh guna ?

Ovispa tidak digalakan bagi wanita hamil namun boleh digunakan bagi wanita yang sedang menyusukan anak.

8) Masa yang terbaik guna opasnow utk dapatkan hasil yang lebih baik

Masa terbaik untuk rawatan ovispa adalah pada waktu malam sebelum tidur kerana:

i) Badan terasa ringan selepas rawatan ovispa
ii) Hilang sakit kepala dan stress( tekanan)
iii) Badan segar dan dapat menikmati tidur yang lena!

9) Adakah berat badan akan bertambah semula selepas berhenti guna ovispa?

Berat badan tidak akan bertambah selepas berhenti menggunakan ovispa namun Kami menasihati supaya mengamalkan gaya hidup yang sihat serta makan makanan yang seimbang untuk mengekalkan berat badan yang ideal.

10) Adakah perlu bersenaman?

Walaupun tanpa bersenam juga akan berkesan, tapi kami mencadangkan sis bersenam juga kerana senaman amat penting untuk menjamin kesihatan yang baik dan boleh mengamalkan rawatan ovispa juga.


BERMINAT?? CEPAT2 CALL/SMS/WHATS APP
De Iras Zie Beauty  013-3456250 / 012-2216093

ATAU TERUS DATANG KEDAI

De Iras Zie Beauty
Lot G-19, Ground Floor, Anggerik Mall
Jalan 14/8, Seksyen 14
40000 Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Tel 013-3456250 / 012-2216093
deirasziebeauty@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...